Wednesday, February 17, 2010

Usaha Bijak Kerajaan Memperkenalkan Malaysia Ke Mata Dunia

Malaysia sertai pameran mudah rosak - Utusan Al Amin


Jangan Salahkan Kerajaan. Salahkan Ultraman. Lawan la dlm 'ring', bukan dkt tmpt org main bola



DUBAI 17 Feb. - Malaysia adalah 18 negara yang akan mengambil bahagian dalam pameran bahan mudah rosak, World of Perishables (WOP) Dubai yang disebut-sebut sebagai satu-satunya pameran perdagangan di Timur Tengah yang dikhaskan bagi buah-buahan dan sayur-sayuran, bulan depan.

Menurut penganjur, pameran pada 8-10 Mac itu akan mengetengahkan 85 pempamer dan tujuh astaka negara yang ditampilkan oleh China, Mexico, Tanzania, Mesir, Jordan, Kenya dan Malaysia.

WOP akan berlangsung serentak dengan Ekspo Pokok Antarabangsa Timur Tengah, yang menampilkan pempamer antarabangsa dari bidang bunga-bungaan, pokok, teknologi, perniagaan bunga, promosi jualan, penyenggaraan pokok dan logistik.




Bagus,terbaik, sepatutnya lama dulu lagi Malaysia dah masuk pameran ni

Bijak, bernas idea tu. Siapa lah yang mula2 buat agaknya..

Malaysia sepatutnya jadi peserta tetap

3 comments:

  1. haha apes apes. gambar yg menarik. patut 1 post buat koleksi gambar2 menda rosak di malaysia.termasuklah tempat rekreasi yg 'rosak'. tapi apa kaitan mudah rosak dengan sayur n buah?

    ReplyDelete
  2. KAHKAH, ITU KRN BUAH DAN SAYUR MMG CPAT ROSAK KALU DIBIAR LAMA

    *stadium tu blum pkai lama pun..

    ReplyDelete
  3. lawak2 gambar yg first skali tu bila tengok lg skali...nasib baik xguna lg stadium tu..kalo x..ramai lak jd arwah kat situ...xpasal2 masuk berita&surat khabar..jd crite hot lak tu..

    ReplyDelete